Hari yang bermakna...
Thursday, January 17, 2008 | Author: hidden_fareha
Alhamdulilah, segala puji bagi Allah yang berkuasa menghidupkan dan mematikan setiap jiwa...Selawat dan salam buat Rasulullah s.a.w. yang membawa obor ad-deen ini bersama para keluarga, sahabat dan pengikut jejak risalah ini sepanjang zaman...
Hari ini sungguh bermakna buat diriku.. seawal pagi, aku sudah mula bersiap untuk menuju ke Kuantan. Dihantar ke stesen Star Sungai besi oleh ukhtiku, Kak Fiza yang menuju ke tempat kerjanya... aku selamat tiba di Pudu raya dan ke destinasi ku Kuantan. Setibnya aku disana, aku disambut oleh Doktor Melor yang banyak menabur bakti sepanjang keberadaan aku di Kuantan.
Syukur pada Allah, tika saat aku tiba melihat Emmy, kakaknya dan Azie... mereka sungguh ceria. Emmy sudah mula membuka matanya seluas-luasnya. Dia tersenyum dan menyambut salamku.
Ketika kami di HDW, Emmy kelihatan berseri dan bersemangat sekali. Mungkin barakah nama Nasyitah, yang seringkali digunakannya, yang bermaksud semangat yang kuat :) Ternyata semangat, yang datang dari Allah itu menguatkan hatinya... Aku sempat menunjukkan gambar-gambar yang diambil sepanjang jaulah kami. Dan Emmy sungguh bersemangat bila bercerita saat dia bermain bersama Maryam Jamilah, anak Makcik Nur di Kerteh... Selepas itu kami bergambar bersama-sama. Sungguh comel emmy bersama senyuman yang jelas kelihatan lesung pipitnya... Tadi Emmy sangat-sangat bersemangat untuk makan dan minum. Alhamdulilah... moga hari-hari yang mendatang, Emmy semakin kuat dan tabah... du'akan Emmy selalu:)
|
This entry was posted on Thursday, January 17, 2008 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: